Hello!! Ett år sen sist! Tisdag 15 Augusti 2017

 
 
 Dax att börja blogga igen tycker jag, 1 år sen sist.
Vi står i samma stall och vi trivs bra med vissa undantag.
 
Vi har bytt hopptränare. Första gången jag hoppade för henne så kändes det, jag har hittat den rätta för oss! Jag har inte åkt hem en enda gång från träningen med gråten i halsen. Tvärt om, med glädje och taggad för nästa träning. Vi har bra kommunikation, vi bygger mål och vi har roligt. Mer om det i ett annat inlägg.
 
Vi har just nu och en tid tbx haft problem med sadeln. Välj med omsorg vart ni ska stoppa om er sadel kan jag säga. Väntar nu på dem som gjorde min sadel från början ska ringa och komma till oss. Det har gjort att jag har tappat en del ridning och hoppträningar. Mer om det i ett annat inlägg.
 
Annars så rider jag på så gått det går barbacka. Vi blandar klättring, ut i skogen, dressyr, bomövningar och longering.
 
Jag har bytt ridhjäl. Det var på tiden kan jag säga. Jag har nu en Samshield med fem swarowski. Hanskarna fick jag på köpet :) Stilren och bekväm, precis som jag vill ha det.
 
 Vi ses snart igen! :)

Kommentarer:

1 Aline:

Hej, jätte fina blogg har du lust att göra länkbyte? Ha det bra <3

Kommentera här: