ONSDAG 8 JUNI 2016

Mitt första blogginlägg på många år. Saknar att blogga. Så nu tycker jag att det är dax att börja blogga igen, fast en ny sida och nytt namn :)
Bloggen kommer inte bara handla om Dylan och hästlivet, även annat smått och gott.
 
I Måndags var vi på Nationaltävlingarna på Strömsholm. Vi var inte där så länge men det räckte. Köpte de sakerna som jag hade på min lista. Sen vann jag en hovkrafs från Moderaterna.
Köpte två Trust bett och ett par sporrar som min tränare rekommenderade. Trust betten har jag hört så mycket bra om så jag valde två som jag tror kan passa Dylan väldigt bra. Flexi Soft baby Pelhambettet har jag provat nu och det kändes himla bra. Vi får se hur det känns när vi hoppar nästa gång.
Den andra bettet, Flexi Soft 2,5 ring lösa ringar tyckte jag verkar bra till uteritter och dressyr. Super att man har två valmöjligheter att sätta i ringarna.
 
 
 Vi ses snart igen
 

Kommentera här: