THE SADDLE HAS LANDED! - 25 SEPTEMBER

 
Va min sadel har åkt runt. Danmark - Tyskland - Sverige - Danmark - Sverige för lite omstoppning. Nu är den här i alla fall! Jag ska vara öppen några dagar och se hur det känns. Jag älskar verkligen min sadel, man kommer nära hästen och greppet är to die for. MEN funderingen finns om jag ska byta märke så småningom.
 
Nu i alla fall så är det bara att lugnt bygga upp musklerna, konditionen och börja hoppträna igen.
Tur så stog Dylan inte, utan vi körde på så gått vi kunde barbacka och longering.
 
Vi tog oss en härlig tur ut i skogen i går. Underbart, blev alla gångarter. Det är så vackert ute nu när hösten är på ingång eller den är nog redan här. Sadeln satt bra och det kändes bra.
Se så lurvig min unicorn har blivit!! Det åker snart av...
 

Kommentera här: