WILD AND CRAZY - 20 OKTOBER

 
Jag kände mig lite wild and crazy i går. Har ridit i Passier i ca 18 år. Men i går beslöt jag mig för att byta märke och från ullstoppning till silikonstoppning. Det vart en liten omställning när jag satte mig upp. Men jag tror att det här kommer bli super. Kalvskinn var ett måste för mig, då jag är van vid det. Ska rida lugnt i några dagar då det är en omställning med ny sadel, annan stoppning och Dylan kan känna av lätt träningsvärk i början. Ingen ide att stressa, det är bara dumt.
 
Sharpman var bra, kunniga och tog sig tid för kunden. De hade med sig de sadlar som jag var intresserad av. Kul att få prova, känna och klämma. Bland annat provade jag om två sadlar och en dissade jag innan jag började trava.

Nu har vi en ny bra sadel som jag hoppas ska bli super för oss. Lite oro finns det ju kvar i mig då vi har haft otur med sadel sen i mars. Men känns det bra i några veckor så droppar jag min oro.

Jag kan inte tro att det är sant, jag är kär i min nya Equipe sadel!!

 
 

Kommentera här: