EN BRA DAG TISDAG 5 JULI

 
I går kollade och kände Therese på Dylan. Therese står i samma stall som jag och har gått Helmut Tscharnkes utbildning. Så det är bara dumt att inte fråga henne om hjälp. Therese var väldigt nöjd över han och vårt arbete. Han var mycket mjuk, rak och fin. Han har aldrig suttit fast någonstans så länge jag har ägt han och det gjorde han inte nu heller. Nöjd häst och nöjd ägare. Jag massera och stretchar Dylan varje gång efter ridning och så försöker vi ha han ute så mycket vi kan nu när det är sommar då det är bra för hans rygg.
 
Efter kollen så släppte vi ut Dylan i hagen igen. Jag mockade och gjorde i orning allt.
Sen tog jag ryktpåsen och gick ut till Dylan för lite gos och pälsvårt.
Jag beslöt att han fick sova ute då vädret var på topp. Känns så himla bra i hjärtat att han får sova ute.

 

Kommentarer:

1 Jinx:

Härliga bilder! :)

2 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Skönt att få sova ute :)

3 Emiza:

fina bilder

4 Julia:

Så fina bilder! :)

5 milina.blogg.se:

Så fin han är!! :)

Kommentera här: