TREDJE GÅNGEN GILLT NU DÅ - 26 AUGUSTI

 
Snart så åker min sadel ner till Tyskland, igen. Det kommer att bli en sån lättnad när sadeln är tbx igen och sitter som den ska. Jag vill alltid de bästa för min häst och då ska det vara perfekt. Men jag roppar inte HEJ fören den är hemma igen och sitter perfekt. 
 
I dag ska jag nog rida barbacka till guldstigen och rida lite i backarna. Vi har några bra mysiga backar där med utsikt över Djulösjön.
Jag vill hålla i gång han så gått det går med barbackaridning och longering. För när sadel är hemma igen och sitter bra så kan vi köra i gång hoppträning igen. Hoppas bara att min tränare vill träna oss igen och inte har tröttnat på mig då vi har varit sadellösa från och till ett bra tag nu.
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Ååh vilken fin häst !!

Kommentera här: